00:00


Har inte kunnat blogga nu igen, eftersom min dator inte är fixad ännu och vet inte om de går heller, så jag gör väl nått inlägg ibland här när jag känner för de.

I fredags så färgade jag först håret, så nu är jag mörkhårig igen, känns riktigt bra!  men iaf.  och sen senare på kvällen så for jag till Viktor där en massa folk var, så var där ett bra tag och sen for jag hem och sov. 

I lördags så gjorde jag inte så mycket till att börja med. Var hemma bara och tittade på tv och så. Men sen fick jag för mig att fara till Hammarland, så for jag till chrille där alexandra och en massa folk var, var riktigt trevligt :) 

Och idag har jag absolut inte gjort nånting. Har bara varit ute en sväng när de för en gångs skull var varmt ute! Sen tog jag ett långt bad och sen dess har jag bara suttit framför tv:n.

Så en riktigt trevlig helg har det varit. Men nu måste jag verkligen sova så att jag orkar upp imorgon, som jag knappast kommer orka... NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0