Akuten


Kom hem från akuten för en stund sen, varit där i 3 jävla timmar.. Jag har aldrig haft så ont som jag haft idag, de kändes seriöst som om min mage skulle sprängas.. De visste inte precis vad det var, antingen magkatarr eller något annat fel i magsäcken, så nu går jag såklart på medicin i en hel jävla månad.. Vad jag hatar att jag alltid råkar ut för sånt härnt. Alltid ska jag ha nå jävla fel eller ont eller vad som helst.. så hoppas verkligen att de blir bra för står inte ut med den här smärtan!

Förutom de så har den här dagen varit helt okej, var till sjukhuset tidigare idag också för att kolla upp min hals om den skulle opereras eller ej, men skulle höra av mig inom ett år, så ja vet inte hur de blir med de.. Efter de så for jag hem, rätt så skönt att sluta tidigt!  

Imorgon går jag från 8-4 igen, fast eftersom lärarna alltid är borta så kommer vi antagligen sluta tidigare.. Nej nu ska jag gå och bädda ner mig på hopp om att kunna sova bra i natt! TJAAO

Kommentarer
Postat av: Frida Eeeeeeee

Mendå Frida... :( hoppas att din mage blir bättre! :) <3

2012-04-17 @ 17:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0