Plugg

Gårdagen spenderades med Denice och Anette, haha lika knäppa varje gång, men dom kan verkligen göra en på bra humör! :)  sov där i natt och for till mor min vid 2 tiden, där vi slingade mitt hår, fast de är typ orange? haha.. nåjaaa ääh!  så åt jag middag där och sen for ja till leeemland.

Så nu sitter jag här i lemlands skogarna och läser på samhälla prov som vi har imorgon?! Började läsa ikväll på de så vi får väl se hur de kommer gå.. Men bara 2 prov kvar på den här perioden och sen är det äntligen påsklov! Behöver verkligen vila upp mig efter dom här jobbiga veckorna! Och nästa period får ja äntligen vara med min klass igen, skööönt säger jag bara!

Har inte så mycket mer att säga för tillfället, bara att jag har sån jäkla huvudvärk, så min lust att läsa prov är inte så stor nej. Så nu ska jag ta något att äta istället och se lite film! TJAAAO

Risig tjej, söt kisse  , fast vem bryr sig!


Kommentarer
Postat av: Sara

jag bryr mej frida, jag bryr mej :P



Jag tycker också det ska bli skönt att komma tillbaka till klassen, jag tål inga alla snytningar :P

2012-04-02 @ 16:34:33
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0