Sjuuuuuk



Usch vad jobbig dag de här har varit.. Började 12 idag och var en 45 minuters lektion och sen fick man fara hem, fy vad onödigt.. Så måsta jag prata med läraren efteråt och hon bara nojjsa så blev så jäkla arg. Var i stan ett tag och sen köra hem till lemland igen och höll på att frysa ihjäl.. Så har såklart blivit sjuk nu, eller känns inge vidare iaf.. så blir att verkligen att vila upp sig ikväll så att jag inte är sjuk hela påsklovet!

Nu tror jag faktist att jag ska ta ett långt bad, sen kanske kolla lite serie, och sen se om jag får tag i Isabelle!
TJAO. 

Kommentarer
Postat av: Sara

usch usch usch, bäst att vila nu så att du kan fluga till blåkulla på söndag :P

2012-04-05 @ 08:49:28
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Anonym

frida du e nog lite söt du :D

2012-04-05 @ 13:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0