jaao



Igår var jag med Lina, var ett bra tag sen sist så rätt så trevligt var de! :)  Vi chillade lite bara, bakade och tittade lite film och sådant, eftersom båda var rätt så trötta så blev de en rätt så tidig kväll. Vaknade rätt så tidigt imorse, åt frukost, gick ut med Malte och sen for vi och hälsa på mamma lite (:  

Så nu är jag i Lemland igen och gör inte så mycket för tillfället, ska väl se om de händer nått kul ikväll :)  fast mitt humör inte är det bästa. Usch vad jag hatar att bo hemma, bara massa skrik och nojjs varenda dag, och igår gick det verkligen över gränsen, har aldrig varit så arg och besviken förut.  Vill bara flytta härifråååån, men skönt att det bara är ett år kvar tills jag flyttar till Vasa!  

Nejnu måste jag hitta på nått vettigt att göra och inte bara sitta häär, skriver kanske mera sen lite senare, TJAO





Kommentarer
Postat av: linaadenfule

du får komma och sova här när du vill! <3

2012-04-07 @ 22:11:32
URL: http://linaviktorsson.blogg.se/
Postat av: Eva

vill åxå flytta hemmifrån :(

2012-04-11 @ 17:34:10
URL: http://evahagelberg.blogg.se/
Postat av: isabelle

Gulle! MEN DU FÅR INTE FLYTTA TILL VASA JUH?! <3

2012-04-13 @ 03:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0