Plugg hela natten joo!



Riktigt bra dag idag, fast tråkiga ämnen, fast Sara, Anette och jag är rätt så bra på att göra dom roliga ändå, haha ;D   Efter skolan gick jag och Denice och solade lite solarium, känner mig ju jätte blek när de flesta har varit utomlands.. :(  Vill bara att det ska bli sommar så man blir bruuun och att det är varmt ute så man bara kan gå i shorts och bada och sånt roligt, hata vinter!! på tal om de så är det bara 3 månader kvar till sommarlovet?! fyfan vad snart de går, tyckte jag nyss började ettan på vård? :s 

Nåja men iaf, efter jag sola med Denice så gick jag hem till mamma och åt lite och sen for jag på daaans! Och nu sitter jag och äter lite och sen ska jag börja läsa prov och läxor, börjar alltid sista dagen.. Har nämligen ungefär 90 ord i engelskan tills imorgon + att jag har svenska prov som jag ska börja läsa på nu.. Så vi får väl see hur bra de här kommer att gå... :D   så nu plugga hela natten TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0