tjenahejtja



Ett tag sen igen jao.   Mitt sportlov har varit bra , rätt lugnt faktist men skönt det med så man kan vila upp sig lite. Fast okej det har jag nog verkligen inte gjort men iaf,

sportlovet började med att fira frida som fyllde 17 , så då var de lite trevligt folk hos henne! sen annars har jag bara chillat, hängt lite med Frida och lite med Lina, och i fredags kväll for jag till stan en sväng och umgicks lite. Igår så for jag till Frida och chillade lite där, vi skulle ha farit bort ett tag men så blev det inte iaf men var ändå treevligt. 

Och idag var jag först på 2 timmars workshop, underbart roligt var de!  Och efter det for jag till Denice där även Anette var, eftersom dom kom hem från egypten igår, har saknat dom liiite  hihihi!  

Nej nu blir det lite film och sen sova, TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0