TJA

Haha tänkte bara säga att jag lever, var en evighet sen jag blogga men tror inte de blir så mycket heller, speciellt inte nu när de blir sommar! 

De jag har pysslat med är väl att jag varit med vänner en del, försökt vilat upp mig eftersom jag är mega sjuk, flyttat till stan för tillfället, pluggat som aldrig förr, och varit med vänner lite mer och sen solat såklart så ser ut som en tomat.. nåja har varit riktigt trevliga veckor! :)  

Sommar om en vecka!! fyfan vad skönt, gått så jäkla fort!  Fast blir väl inte så mycket till sommar för mig ändå. Eftersom jag ska jobba heeela sommaren, fast pengar är ju alltid bra!  Ska även jobba kväll 3 dagar den här veckan också, kommer va helt slut med skola + jobb..  så nu blir de att sova så att jag orkar morgondagen, TJAO! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0